«رادیو محرم» آغاز بکار کرد-راهبرد معاصر
فیلم | آتش سوزی در پمپ بنزین میدان آزادی تهران پرواز گاریدو با چهارمین برد متوالی | بازگشت پرسپولیس به صدر جدول فیلم | عراقچی: صهیونیست‌ها می‌توانند اراده ما را یک بار دیگر آزمایش کنند سردار تقوی: اردبیل امن‌ترین استان کشور است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد فیلم| گل اول پرسپولیس به چادرملو توسط گئورگی گولسیانی ۹۰+۵ VAR پرسپولیس- چادرملو وصل شد دستور فوری پزشکیان برای ساماندهی اینترنت عامل مسمومیت الکلی و فوت ۹ گیلانی در این شهر دستگیر شد آخرین خبر‌ها از پرداخت سود سهام عدالت هشدار نارنجی برای شرق کشور | وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید ‌وزیر کشور: مشارکت مردم در امور ایران را خواهانیم سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش هشدار فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور | فرونشست به خانه و خیابان‌ها در کلان‌شهر‌ها رسیده است بیشترین جذب ویتامین دی از کدام قسمت بدن است؟ | مدت آفتاب گرفتن برای جذب ویتامین دی

«رادیو محرم» آغاز بکار کرد

آئین آغاز به کار رادیو محرم با حضور معاون صدای جمهوری اسلامی همزمان با ویژه برنامه اذن عزا و تعویض پرچم حریم رضوی در حرم امام رضا (ع) برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۴۸۵۳۲

 

به گزارش راهبرد معاصر، آئین آغاز به کار رادیو محرم با حضور علی بخشی زاده، معاون صدای جمهوری اسلامی همزمان با ویژه برنامه اذن عزا و تعویض پرچم حریم رضوی در حرم امام رضا (ع) برگزار شد.

 

 در این مراسم که با حضور تولیت محترم آستان قدس رضوی حجت الاسلام مروی برگزار شد، علی بخشی زاده معاون صدا و مسعود کاویانی مدیر رادیو محرم در این مراسم شال عزای حریم رضوی را دریافت کردند.

 

علی بخشی زاده معاون صدا در گفتگو با خبر مرکز خراسان رضوی بیان کرد: رادیو محرم با این هدف راه اندازی شده تا ذاکرانی از جای جای ایران را گردهم آورد تا برای سیدالشهدا (ع) نوحه‌خوانی کنند و با بیان آنچه در شهر و روستایش در این ایام در ذکر شجاعت و حقانیت امام سوم شیعیان می‌خوانند، دل مخاطبان سراسر ایران را از دریچه این شبکه رادیویی به کربلا پرواز دهند.

 

بیش از ۱۲۷ هیئت عزاداری ضمن زیارت امام هشتم و تمنای اذن عزا از امام هشتم در این مراسم باشکوه شرکت کردند.

 

در این مراسم هشت هیئت عزاداری پرچم اهدایی حریم رضوی را دریافت کردند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار